II Teutjärven ympäripyöräily

Ruotsinpyhtään Kisailijat ja Ruotsinpyhtään MMS järjestivät II Teutjärven ympäripyöräilyn sunnuntaina 25.4.2010. Sää suosi tapahtumaa, ilmassa oli keväistä virettä. Lämpötila reilusti plussan puolella ja keväinen raikas tuuli tervehti pyöräilijöitä lenkin aikana. Luonto on puhkeamassa kukkaan ja muuttolinnutkin seurasivat mielenkiinnolla pyöräilijöiden matkantekoa.

Lähtö tapahtui klo 14.00 aikaan Ruotsinkylästä MMS-talolta. Pyöräilyyn otti osaa 40 innokasta pyöräilijää. Noin tunnin pituisen reippaan lenkin jälkeen, pyöräilijät vaihtoivat kuulumisia ja nauttivat mehua ja pullakahvit seuratalolla, lisäksi arvottiin tavarapalkintoja osallistuneiden kesken. Tapahtuman tavoitteena oli saada ihmiset liikkeelle ja siinä onnistuttiin hyvin.

Tapahtuma järjestetään myös ensi vuonna noin viikko Teutjärven ympärijuoksun jälkeen. Tapahtuman järjestäjät haastavat Teutjärven ympärillä asuvat ja muutkin innokkaat pyöräilijät ensi vuoden pyöräilyyn.

Osallistujat: Armi Kallunki-Pekkola, Elli Hietamäki, Pasi Hietamäki, Janne Pekkola, Väinö Pekkola, Bill Forsström, Arttu Ollas, Antti Remus, Asko Lehtomäki, Lyydia Lehtomäki, Aleksi Lehtomäki, Johanna Lehtomäki, Juha Uusnäkki, Aleksi Ikäheimo, Arja Bäcklund, Anne Väkeväinen, Aata Häggblom, Anne Häggblom, Tuulikki Willström, Anita Kuningas, Liisa Eilola, Heikki Pekkola, Olli Kantola, Keijo Pussinen, Riku Hovila, Nea Hovila, Merja Salmi, Suvi Pekkola, Marjut Bottas, Aaron Bottas, Henrik Mikkels, Johanna Hovila, Anne Viksten, Janne Salmi, Sten Staffans, Essi Hietamäki, Ulla Hietamäki, Jaakko Hietamäki, Pirkko Hietamäki, Tuomo Salmi.

Pyöräilyterveisin

Janne Pekkola