toimintakertomus 2006

Hiihto ja kuntojaosto

TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2006

Hiihto ja kuntojaoston kokoonpano 2006 pj/siht Janne Pekkola, Reijo Kirjola, Ilkka Mettälä, Kristiina Pappila, Timo Salpamäki, Armi Kallunki-Pekkola, Mirja Leinonen

Jaosto ei kokoontunut virallisesti kertaakaan. Asiat hoidettiin kisojen ja harjoitusten aikana aina tarpeen mukaan sekä puhelimen välityksellä.

Toimintaa jatkettiin totuttuun malliin Ruotsinkylän kuntoradalla. Kisat pyörähtivät käyntiin lumien tultua. Mestaruushiihdot perinteinen 16.3. (16), mestaruushiihdot vapaa 19.3. (13)

Hippo- hiihdot 9.3.2006 Ruotsinkylän kuntoradalla (21)

Puheenjohtaja osallistui hiihtotapavalvojan ominaisuudessa sekä Kouvolan Hopeasompa- hiihtoihin 4.–5.3.2006 että SM-hiihtoihin Kotkassa 26.3.2006.

Kauden palkinnot jaettiin Pikkujouluissa MMS-talolla Ruotsinkylässä, jossa palkittiin mestaruushiihtoihin osallistuneet hiihtäjät. Parhaana hiihtäjänä palkittiin Aino Kirjola. Seuran jäsenet osallistuivat kunnanmestaruushiihtojen ja koulujen kisojen järjestelyihin Ruotsinkylän kuntoradalla, seuran hiihtäjät olivat mukana kuntaviestissä Loviisassa sijoitus hienosti toinen.

Seuran Kansallinen Teutjärven ympärijuoksu juostiin 23.4. Osallistuttiin Ruotsinkylä kuntoon yhdessä hankkeeseen.

Hiihto- ja kuntojaosto

Janne Pekkola