Kunniakierros ruukissa 23.5. klo 18.00

16.5.2013

Ruotsinpyhtään Kisailijat järjestää kunniakierrostapahtuman ruukin yleisurheilukentällä to 23.5. klo 18.00

Ruotsinpyhtään Kisailijat haastaa yritykset, urheilijat, urheilusta kiinnostuneet mukaan keräämään varoja urheilutoimintaan liikkumalla. Tapahtuman tuotto käytetään lasten ja nuorten liikuntaharrastustoimintaan, matkoihin. kilpailumaksuihin ja seuran nuorisoliikunnan kehittämiseen Loviisan seudulla.

Kunniakierros on tapahtuma, jolla Suomen Urheiluliitto ja paikalliset yleisurheiluseurat keräävät varoja toimintansa ja nuorisourheilun tukemiseen ympäri Suomea.

Urheiluseurojen tekemä työ on hyvää kasvatustyötä, jota useimmiten tehdään maassamme edelleen vapaaehtoisvoimin.

Kunniakierros järjestetään tänä vuonna jo 30. kerran. Jos et ole aiemmin ollut mukana Kunniakierroksella, nyt sinulla on oiva tilaisuus lähteä mukaan liikkumaan ja keräämään varoja. Osallistumalla autat paikallista urheiluseuraa järjestämään terveellistä toimintaa kotiseutusi nuorille!

Nuorisourheilua kannattaa aina tukea!

lisätietoja www.kunniakierros.fi

Janne Pekkola