Ruotsinpyhtään Kisailijoilla vuosikokous

11.12.2012

Ruotsinpyhtään Kisailijat piti vuosikokouksensa Teutjärven koululla, Ruotsinkylässä maanantaina 10.12.2012 .

Ruotsinpyhtään Kisailijoiden puheenjohtajaksi valittiin edelleen Raimo Bottas

Johtokunnan jäseniksi Unto Hämäläinen, Ilkka Mettälä, Mika Koskinen, Minna Mettälä ja Janne Pekkola. Kisailijat jatkaa toimintaansa yleisseurana lajeinaan yleisurheilu, pujottelu, painonnosto, hiihto ja kuntoilu. Seura ylläpitää Ruotsinkylän kuntorataa ja punttisalia Ruotsinkylän MMS talon alakerrassa. Päätapahtumana vuonna 2013 on Teutjärven ympärijuoksu su 14.4.2013 ja kuntoilutapahtuma Teutjärven ympäripyöräily lauantaina 27.4.2013.

Vuosikokouksen yhteydessä palkittiin Seuran Vuoden urheilijana Unto Hämäläinen saavutuksena SM M65-69 pujottelun, suurpujottelun, super G.n ja cup-kilpailun voitot.

Vuoden Ikäkausiurheilijana palkittiin Aaron Bottas P14 SM 10. kuulantyöntö ja 12. kiekko, kaksi pm kultaa kuula ja kiekkoja yksi pm hopea keihäs. 3 A tulosta kuula, kiekko ja keihäs

Parhaana naisheittäjä palkittiin Emmi Koskinen N19 SM 11. moukarinheitto ja pm hopeat N ja N19 moukarinheitossa. A tulos moukarin heitossa

Parhaana juoksijana ja hyppääjänä palkittiin Väinö Pekkola P14 SM pituus ja 100m 11. Neljä pm kultaa 100 m, 300 m, pituus ja keihäs, kaksi A tulosta pituus ja 100 m.

Lisäksi palkittiin menestyksestä Harri Kaitavuori SM M45-49 pujottelu ja suurpujottelu ja cup-kilpailu voitot ja super G hopea.